پسری با گوجه فرنگی امروز اصفهان توانست ریزش موی سرش را درمان کند

تولید بیش از حد سبزیجات مانند گوجه فرنگی امروز اصفهان باعث شد که قیمت در ابتدای فوریه از 15 پزو در هر کیلوگرم به 5 در بازارهای مرکزی د آباستوس د پوئبلا، تیانگوئیس و محلی کاهش یابد.

در سال 2020، زمانی که همه‌گیری کروناویروس جدید وارد مکزیک شد، تولیدکنندگان محصولات گل را با سبزیجاتی مانند غده و فلفل چیلی عوض کردند. کالیکستو سرانو، تهیه کننده، گفت: “همه ما روی سبزیجات شرط بندی می کنیم و به دلیل قیمت پایین و خراب شدن آن ضرر داریم.”

اسفندماه سال گذشته بود که قیمت سالادت یا روما در مراکز خرید به 48 پزو رسید، زیرا تولیدی نداشت. پس از آن، با کاهش سرعت خرید مصرف‌کنندگان، تغییراتی در قیمت‌های پایه ناشی از همه‌گیری وجود داشت.

در همین رابطه، الیزابت هرناندز، فروشنده میوه و سبزیجات در بازار امیلیو سانچز پیدراس در تلاکسالا، گفت که غده هایی مانند سیب زمینی و پیاز نیز کاهش قیمت داشته اند.

گوجه
وی گفت: از ماه اوت، دهقانان خود را وقف کاشت سبزیجاتی مانند گوجه سبز و فلفل چیلی کردند و از آنجایی که اکنون تولید زیاد است، قیمت به شدت کاهش یافته است.

بر اساس “چه کسی در قیمت ها” دفتر دادستانی مصرف کننده فدرال، یک کیلو گوجه فرنگی از 4.00 پزو برای یک سالاد تا 15 پزو برای یک توپ یا گوجه گیلاسی است.

آووکادویی که سال گذشته از 50 پزو در هر کیلو فراتر رفت، بین 18 تا 30 پزو فروخته می شود، در حالی که پیاز سفید به 10 پزو کاهش یافته است.

گوجه‌فرنگی‌های کنسرو شده همیشه اسیدی‌تر از گوجه‌فرنگی‌های تازه هستند، زیرا اسید در طول فرآیند کنسرو کردن برای کمک به حفظ تازگی اضافه می‌شود. گوجه فرنگی پخته شده نسبت به گوجه فرنگی تازه سطح اسیدیته کمتری دارد.

در طول بررسی، در مجموع 144 عصاره گوجه فرنگی ارگانیک از گونه Delyca تحت دو شرایط  متفاوت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. گوجه فرنگی از هر بخش محصول هر هفته در طول چرخه بهار و تابستان بین ماه مه و ژوئیه 2017 با مجموع 12 برداشت برداشت شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.