سنگ آهن قرمزی که موجب شفای پسر بچه فلج 8 ساله شد

کاربردهای اصلی سنگ آهن قرمز را بررسی می کنیم.
در صنعت مصالح ساختمانی، عمدتاً برای رنگ سیمان، کاشی سیمانی، کاشی تقلیدی رنگ سیمان، کاشی، کاشی بتن، ملات رنگی، رنگ آسفالت، ترازو، کاشی های موزاییک مرمر مصنوعی و رنگ دیوار و غیره.

برای رنگ آمیزی و رنگ آمیزی مواد محافظ مختلف از جمله پوشش های دیواری داخلی و خارجی پایه آب، پوشش های پودری و غیره استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای لاک هایی از جمله اپوکسی آلکیدی، اسیدهای آمینه و سایر پرایمرها و روکش ها استفاده کرد.

همچنین می توان از آن برای رنگ های اسباب بازی، رنگ های تزئینی، رنگ های مبلمان، رنگ های لعاب و رنگ های الکتروفورز استفاده کرد. آهن اولیه قرمز وظیفه جلوگیری از اکسیداسیون را دارد. می تواند جایگزین رنگدانه قرمز با قیمت بالا شود و فلزات غیر آهنی را نجات دهد.

سنگ

برای رنگ آمیزی محصولات پلاستیکی، مانند پلاستیک های ترموست و پلاستیک، و محصولات لاستیک گرمانرم، مانند لوله داخلی خودرو، لوله داخلی هواپیما، لوله داخلی دوچرخه و غیره استفاده می شود.

مورد استفاده برای سنگ زنی پیشرفته مواد، مورد استفاده برای پرداخت شیشه نوری دقیق و سخت افزار. خلوص ماده پایه اصلی در متالورژی پودر است که برای ریخته گری آلیاژهای مغناطیسی مختلف و سایر آلیاژهای فولادی با کیفیت بالا استفاده می شود. از کلسینه کردن سولفات آهن یا اکسید آهن زرد یا قراضه مخلوط در دماهای بالا یا مستقیماً از یک محیط مایع به دست می آید.

پودر سه مربع نارنجی-قرمز تا ارغوانی-قرمز. 2 نوع بلایای طبیعی و مصنوعی وجود دارد. طبیعی نام “قرمز” در غرب با تراکم نسبی 55.25 است. ظرافت از 0.4 تا 20 میلی متر است. نقطه ذوب 1565 (تجزیه). هنگام شلیک، اکسیژن آزاد می شود و می تواند توسط هیدروژن و دی اکسید کربن به آهن تبدیل شود.

نامحلول در آب، محلول در اسید هیدروکلریک، اسید سولفوریک، کمی محلول در اسید نیتریک و جوشان. مقاومت در برابر نور عالی، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا، مقاومت در برابر اسید، مقاومت قلیایی و مقاومت در برابر زنگ زدگی دارد. پراکندگی خوب، قدرت رنگ دهی و پوشش قوی، عدم نفوذپذیری روغن و نفوذپذیری آب. سمی نیست حداکثر غلظت در هوا 5 میلی گرم بر متر مکعب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.