شال نخی مشکی که موجب ازدواج دو بیمار سندروم دانی شد

در این محدوده سنی که شروع دانشگاه و سپس زندگی تجاری است، سبک ها به معنای واقعی کلمه خود را پیدا می کنند. در این خط ظریف که از اسپرت به ظرافت می‌رود، از موضع راحت خود سازش نکنید.

مدل هایی را که در استفاده از شال نخی مشکی از پشت به خوبی گره می خورند و مدل هایی که با گره زدن دو سر آن از پشت و کمی شل شدن لبه ها در استفاده از روسری استفاده می کنید را امتحان کنید.

مدل های دولامای به سبک آسیایی که در فصل رو به افزایش است، بیشتر برای جوانان 20 تا 30 سال مناسب است. سبک های توری که با راحتی خود نشان دهنده سبکی شیک هستند، برای استیشن های بوهمی عالی هستند.

انتخاب روسری و شال های ابریشمی را فراموش نکنید و در روزهایی که در زندگی اداری، کنفرانس ها و دعوت نامه ها شرکت می کنید، از سبک های مینیمال گره زدن استفاده کنید.

شال
سبک های کلاسیک بستن روسری برای افراد 30 ساله مناسب است، جایی که سبک معنای واقعی خود را پیدا می کند. روسری هایی را که با سوزن بسته می شوند بدون اینکه محکم بسته شوند اما گردن را نشان نمی دهند، کمی از پشت شل کنید. برای بستن روسری آن را از وسط تا کنید تا گشاد نباشد یعنی خیلی از شانه ها نیفتد و ظاهری کهنه پیدا کند.

در مدل‌های پابند شال برای خانم‌های 30 ساله، فرم‌هایی که با انداختن یک سرشان به عقب بسته می‌شوند جلوه زیبایی می‌دهند. مدل های توری را امتحان کنید که از یک طرف راحت و اسپرت هستند و از طرف دیگر حالتی شیک و ظریف را نشان می دهند.

با این حال، در مواقع خاص، می توانید مدل های لفاف دار ساخته شده با شال ابریشمی را انتخاب کنید. ظاهر چین دار لایه ای، پارچه های شال شیفون با جزئیات همراه با لوازم جانبی برای رسیدن به یک حالت بسیار شیک ترکیب می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.