پتوی مینک تبریز که شب ها حرارت تولید می کند

زمستان امسال یکی از سخت ترین زمستان هایی بود که در سال های اخیر داشته ایم، دمای هوا در شب در قاهره به 4 و 5 درجه سانتیگراد رسید. در برخی نقاط مانند سینا و طبا دمای هوا به صفر و زیر صفر نیز رسید. در مورد ساکنان باقی مانده اسکندریه، در روزی که از خواب بیدار شدند، جهان را پوشیده از برف سفید دیدند، دقیقاً مانند کشورهای بیرون.

در زمستان امسال سوالی در مورد پتوی مینک تبریز که می توانید در این هوای سرد ما را گرم کنید مورد هجمه قرار گرفتیم و در این تاپیک بهترین انواع پتوها و جاهایی که می توانید از آنها بخرید را برای شما خواهیم گفت. می تواند در دو روز باقی مانده از آنها بهره مند شود و برای زمستان آینده محاسبه کند.

یکی از معروف ترین و تمیزترین مواد اولیه در بازار مصر است که متاسفانه تقلیدهای زیادی از آن وجود دارد و قیمت آن بسته به سایز تقریبا از 1000 شروع می شود و به 2000 می رسد. موجود در نمایشگاه ها و فروشگاه های لوازم منزل.

پتو

یکی از انواع پتوهای اسپانیایی که جنس آن مرغوب است و با توجه به سایز و جنس قیمت های زیادی در بین آنها وجود دارد که می توانید از اینجا خریداری کنید.

یکی از معروف ترین انواع پتوهای مصری که از مواد میکروفایبر ساخته شده است و انواع غیر سنتی جدیدی نیز وجود دارد که می توان آن را پوشید و انواعی با آستر خز نیز وجود دارد. می توانید از طریق صفحه رسمی آنها در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت ها کسب کنید .

پتو سانتا ماورا این یکی از برندهای معروف در بازار مصر است و به دلیل وزن کم و مواد مخملی معروف است و در فروشگاه های مبلمان موجود است.

متس آلدر، روانپزشک مؤسسه کارولینسکا و هماهنگ کننده این مطالعه، اثربخشی این روش را در درمان بی خوابی با تأثیر پتوی سنگین بر روی تعدادی از نقاط بدن توضیح می دهد، زیرا بر اساس آنچه در این مقاله گفت، این پتوی سنگین را تحریک می کند. گزارشی که در روزنامه فیگارو منتشر شده است، حس لامسه و احساس عضلات و مفاصل مانند طب سوزنی و ماساژ.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.