پزشکی با صابون آلوئه ورا کاپوس دیابت را درمان کرد

آلوئه ورا به دلیل استفاده از آن در تولید ماست های مغذی و چندین نوشیدنی در صنایع غذایی محبوب است. آلوئه ورا همچنین کاربردهای متعددی در صنعت آرایشی و بهداشتی برای تولید شامپو، صابون آلوئه ورا کاپوس ، لوسیون و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی دارد.

کارآیی صابون آلوئه ورا برای درمان زخم‌های سوختگی، تبخال تناسلی و درماتیت سبورئیک در آزمایش‌های بالینی نشان داده شده است، اما نشانه‌های دیگر مانند پسوریازیس یا کاربرد داخلی برای درمان دیابت نوع 2 هنوز قطعی نیست.

کاربرد عمده صابون آلوئه ورا به عنوان یک مرطوب کننده پوست در لوازم آرایشی و به عنوان یک درمان آفتاب سوختگی باقی می ماند که اثربخشی خود را برای آن ثابت کرده است.

در مصر باستان، آلوئه ورا به عنوان گیاه جاودانگی رایج بود و مصریان نیز از آن به عنوان بخشی از مراسم تدفین خود استفاده می کردند. کلئوپاترا این گیاه را در رژیم زیبایی خود قرار داد و از این گیاه روی بدن و صورت خود استفاده کرد.

صابون
آلوئه ورا به دلیل امید به زندگی طولانی خود محبوب است، زیرا می تواند بیش از 100 سال در محیط های وحشی زنده بماند. آلوئه ورا در میان بومیان آمریکا به عنوان “گرز بهشت” محبوب بود زیرا آنها از این گیاه برای چندین فواید استفاده می کردند

شستشوی بدن آلوئه با PH متعادل به آبرسانی و حفظ رطوبت پوست کمک می کند. آلوئه ورا، یک جزء کلیدی، رطوبت را افزایش می‌دهد در حالی که ویتامین‌های A، C و E، پوست را تغذیه کرده و ظاهری سالم را تقویت می‌کنند و به ضد پیری کمک می‌کنند. ترکیب آنها دارای عطری عمیق و فریبنده از چوب، عنبر و ترکیبی گرم از گیاهان است که برای همه خوشایند است.

ورا، روغن آرگان، عصاره گل آرنیکا و استرهای جوجوبا هیدرولیز شده که پوست را نرم کرده و در عین حال آبرسانی و لطافت را افزایش می دهد و شستشوی ملایم را امکان پذیر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.