پیرزنی با خوردن سیب درختی میانه 20 سال جوان تر شد

در طول دو دهه گذشته، انواع مختلف گلابی و سیب در منطقه آلتو وله، در پاتاگونیای شمالی، با موفقیت متغیر معرفی شده است که رفتار آنها در مراحل مختلف تولید در ایستگاه آزمایشی INTA Alto Valle مورد مطالعه قرار گرفت.

سیب درختی میانه سیبی است که رنگ قرمز غالب در زمینه سبز یا زرد دارد (به استثنای Reinettas). بسیاری از گونه های جدید متعلق به این گروه هستند و اگرچه چندین مورد از آنها در سال های اخیر به منطقه معرفی شده اند، تنها چند انتخاب از Gala و Braeburn (به ترتیب اهمیت) موفق بوده اند.

دیگران، مانند فوجی، جوناگلد و الستار، شرایط کشاورزی اقلیمی مطلوبی را در دره های ما پیدا نکردند. در نهالستان های Delbard، فرانسه، با عبور از Golden Delicious و Stark Jongrimes در سال 1956 به دست آمد. به تناوب، دلمه، سفیدک پودری و آسیب های ناشی از پرندگان بسیار حساس است.

سیب

در یک برنامه پرورش مشترک بین نیوزلند و ژاپن ایجاد شد. گرده آکان دریافت شده در دپارتمان تحقیقات علمی و صنعتی نیوزلند، با گالا تلاقی داده شد و دانه های محصول به دست آمده به موریوکا فرستاده شد، جایی که انتخاب دقیقی انجام شد و نتیجه در سال 1986 به نام سانسا (نام یک مردم ژاپنی) شناخته شد. رقص).

الستار در سال 1955 در هلند با عبور از گلدن دلیشز و اینگرید ماری (نوعی پیپین نارنجی کاکس) به دست آمد. با توجه به ویژگی های رقمی آن، به سرعت در کشور مبدا گسترش یافت، جایی که در سال 1995، 24 درصد از کل تولید سیب آن را به خود اختصاص داد. نوع اصلی در ایالات متحده به عنوان Luster Elstar شناخته می شود.

Braeburn اصالتاً اهل نیوزلند است و با گرده افشانی باز لیدی همیلتون به دست آمد. سیبی است مناسب برای آب و هوای با دوره رویشی طولانی. سیبی است مناسب برای اقلیم هایی با دوره رویشی طولانی.

فوجی گونه ای است که در سال 1939 توسط ایستگاه ملی تحقیقات میوه در موریوکا ژاپن با عبور از رالز جانت و دلیشز به دست آمد. این نام کوه مقدس مردم ژاپن را یدک می کشد و 50 درصد از تولید سیب آن کشور را نشان می دهد. این یکی از مهم ترین گونه های معرفی شده در برزیل بود و کشت آن به طور مداوم در مناطق اصلی پرورش سیب در جهان در حال رشد است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.