افزایش فروش دفتر وایت بردی تاک موجب مرگ سهام دارش شد

آیا می توانید از Windex برای تمیز کردن تخته پاک کن خشک استفاده کنید؟ اگرچه Windex به عنوان پاک کننده سطوح شیشه و پلاستیک برچسب گذاری شده است، اما به عنوان یک پاک کننده همه منظوره عمل می کند. به سطحی فکر کنید که نمی توانید از آن برای تمیز کردن استفاده کنید.

به این ترتیب می توانید از آن برای تمیز کردن دفتر وایت بردی تاک خشک نیز استفاده کنید. کافی است کمی روی تخته اسپری کنید و آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید. در کمترین زمان یک تخته آبپاش دریافت خواهید کرد.

ابتدا به محض اینکه متوجه خطای مهم خود شدید، نوشتن با نشانگر دائمی را متوقف کنید. هرچه زودتر به وضعیت رسیدگی کنید، برای سلامت وایت برد بهتر است.

دفتر

یک نشانگر پاک کردن خشک همرنگ نشانگر دائمی که استفاده کرده اید پیدا کنید. روی نوشته با نشانگر پاک کردن خشک ردیابی کنید و مطمئن شوید که تمام نوشته ها را پوشانده است.

علم پشت این روش های حذف. راز این روش ها؟ آنها در واقع یک چیز هستند.

نشانگر پاک کردن خشک شامل  سه عنصر است. رنگدانه های رنگی، یک عامل آزاد کننده یا پلیمر، و …. می توانید حدس بزنید؟ یک حلال شیمیایی، که یک اصطلاح فانتزی برای، بله درست می گفتید، الکل است.

نشانگرهای دائمی حاوی پلیمر اکریلیک هستند که به چسبیدن جوهر به سطوح کمک می کند. برای تجزیه یک پلیمر، به یک حلال شیمیایی نیاز دارید. Voila، نشانگرهای پاک کردن خشک نشانگرهای دائمی را پاک می کنند.

سطح صاف وایت برد جوهر را جذب نمی کند. این باعث می شود الکل در حذف موثرتر باشد. آه، علم. چیزی که به شما امکان می دهد یک نشانگر را پاک کنید، نشانگر دیگری را حذف می کند. واکنش شیمیایی بین این دو، دیگری را خنثی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.