پسری با خوردن کشک خشک در بدنسازی از بالای برج میلاد پرید

در قلب کشک خشک در بدنسازی پروتئین کازئین قرار دارد. بدن حدود 5 ساعت را صرف جذب خود می کند. مواد مغذی موجود در پنیر دلمه تامین کننده عالی انرژی برای بدن هستند. استفاده از آن قبل از تمرین مفید خواهد بود.

اما این کار باید در چند ساعت انجام شود. توده کشک مفید به جای پنیر دلمه. خوردن یک لیوان در روز کافی است. مقادیر بیشتر مورد نیاز نیست.

پنیر کم چرب حاوی کمتر از 50 درصد کازئین است. با افزایش محتوای چربی، مقدار کازئین نیز افزایش می یابد. مجموعه ای متعادل از مواد معدنی و ویتامین ها به بازیابی قدرت پس از تمرین شدید کمک می کند. ساخته شده! مواد تشکیل دهنده کشک از ماهیچه ها حمایت می کند و به بهبود آنها کمک می کند.

کشک

برای جبران کمبود پروتئین، باید یک لیوان کامل پنیر بخورید. اگر هدف ایجاد توده عضلانی است، گلوتامین، پروتئین یا سایر افزودنی های خاص به ترکیب کشک وارد می شود. نوع افزودنی ها بر اساس ماهیت رشته ورزشی تعیین می شود.

اگر پنیر لپه را با خامه ترش و شکر مخلوط کنید یک غذای خوب به دست می آید. اما مصرف آن برای کسانی که رژیم دارند ممنوع است. با کمک پنیر خامه ای کم چرب، می توانید قبل از خواب یک وعده غذایی عالی (حداکثر 200 گرم) میل کنید.

اما این کار باید حداکثر دو ساعت قبل از خواب انجام شود. در صورت عدم وجود موارد منع مصرف مناسب، می توانید از پنیر برای همه، صرف نظر از جنسیت و سن، استفاده کنید. اما نباید از این محصول سوء استفاده کنید. در هر چیزی باید میزانی وجود داشته باشد. استفاده معقول از این فرآورده لبنی فواید غیرقابل انکاری برای بدن خواهد داشت.

ویژگی آن به میزان چربی محصول بستگی دارد. یک محصول با 18 درصد چربی حاوی 232.5 کالری است. کسر پروتئین در آن 15 گرم، ماده چرب 18 گرم، شکر به مقدار 2.8 گرم موجود است. در کشک های پررنگ این ارقام دو برابر کمتر است. اما در مورد ترکیب ویتامین و مواد معدنی، آنها تقریباً در یک سطح هستند. این محصول منبع بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.