کیوی واکس قرمز چاپ آگهی پولیش پس زمینه لوگو

کمپین کیوی واکس کیف چرم در مجلاتی مانند Black Enterprise، Car and Driver، Cargo، Ebony، Esquire، Men’s Fitness، National Geographic، Newsweek و Popular Science اجرا می شود.

آگهی‌های کیوی با رنگ قرمز روشن چاپ می‌ شوند که با رنگ پس‌زمینه لوگوی برند مطابقت دارد و یک قوطی خمیر کفش سیاه کیوی را زیر عنوان‌های تند نشان می‌دهد.

لحن ساردونیک یادآور کمپین های کراکر Cheez-It واکس چرم 03 طبیعی (“جعبه خودت را بگیر”) و دوج (“زندگی را با شاخ ها بگیر”) است.

این تبلیغات قصد دارند مصرف کنندگان، عمدتاً مرد، را متقاعد کنند که از واکس کفش کیوی که قبلاً در خانه خود دارند استفاده کنند.

البته این امر منجر به خرید بیشتر پولیش واکس کفش خانگی چرم کفش کیوی، خمیر کفش و اسفنج کفش می شود.

همچنین برنامه هایی برای ایجاد نسخه هایی از کمپین برای فضای تبلیغاتی در قطارها و آسانسورها و همچنین قرار دادن آن در یک وب سایت وجود دارد.

آقای ون گوردن گفت: کیوی و ریچاردز دوست دارند «وقتی مردان در مکان‌هایی هستند که متوجه وضعیت بد کفش‌هایشان شوند، مانند بارها، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های سلامت، سرویس‌های بهداشتی و تاکسی‌ها، به آنها دسترسی پیدا کنند»

این هدف جاه طلبانه کمپینی است که اکنون برای Kiwi در دست اجرا است، خط تولید محصولات مراقبت از کفش که به سال 1906 برمی گردد.

کیوی واکس کفش در تقریبا 180 کشور توسط شرکت سارا لی، غول کالاهای بسته بندی که مارک هایی مانند بال پارک را نیز به بازار عرضه می کند، به فروش می رسد.

قهرمان، جیمی دین و هانس.

  • منابع:
    1. Kiwi Shoe Polish Aims to Escape Invisibility
  • تبلیغات: 
    1. نصب اینگونه برنامه ها گوشی شما را هک می کند!!!!!
    2. این نوشیدنی عمر شما را 10 سال بیشتر می کند!!!!
    3. کابل برقی که با ولتاژ برق موسیقی مینوازد.
    4. مریضی که با مصرف زیره مریضی ناعلاجش درمان شد