کیسه فریزر جعبه ای آیری پلاستی که موجب دعوای خواهر و برادر شد

گوشت می تواند باکتری ها را در داخل کیسه فریزر جعبه ای آیری پلاست باقی بگذارد. این لیست به خام محدود نمی شود، بلکه چربی ها یا اسیدها نیز می توانند مشکلاتی ایجاد کنند.

اصولاً اجازه نخواهند داد که کیسه ها به خوبی تمیز شوند، پس بهتر است آنها را دور بریزید. محصولی که مشکلی ایجاد نمی کند و امکان استفاده مجدد از کیسه های فریزر را بدون ترس به شما می دهد؟ مثلا نان

نکته دیگری که باید در نظر داشت: همه کیسه ها برای استفاده مواد غذایی نیستند. این اطلاعات باید بر روی بسته بندی و همچنین قابل استفاده مجدد بودن یا نبودن آنها درج شود، زیرا بسته به مواد پلاستیکی استفاده شده، ممکن است نباشند.

همین اتفاق می افتد اگر با پیروی از این نکات، خود را تشویق کنیم که آنها را بشوییم تا دوباره از آنها استفاده کنیم . همچنین در این مورد لازم است در صورت پذیرش درجه حرارت بالا (بیش از 80 درجه) برای ضدعفونی کامل، مشورت شود.

کیسه

اگر کیسه دمای بالا را بپذیرد و با در نظر گرفتن تعداد دفعات مجاز شستشو، می توانیم به ماشین ظرفشویی متوسل شویم.
در این صورت می‌توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید ، اما هشدار ریرا باید در نظر گرفت که تعداد دفعات شستشو نیز بر انتقال پلاستیک به مواد غذایی تأثیر می‌گذارد که هر چه ساییدگی و پارگی کیسه مورد نظر بیشتر باشد، بیشتر می‌شود. در هر صورت، همچنین مهم است که بعد از شستن و قبل از استفاده مجدد ، بگذارید خوب خشک شوند.

از نظر محیطی، ناگفته نماند که استفاده و دور انداختن کیسه های پلاستیکی برای چیزهایی که یخ می زند ایده خوبی نیست. ایو رامیرز، مربی محیط زیست و رئیس La Ecocosmopolita ، کمی عقل سلیم را روی میز قرار می دهد: «هیچ چیز پایدارتر از آنچه ما داریم وجود ندارد. بنابراین، صرفاً یک ظروف یا ظرف پلاستیکی که در خانه داریم می‌تواند راه‌حلی عالی برای انجماد بدون نیاز به خرید کیسه باشد.