کفش گیوه ملکی که از خودش حرارت تولید می کند

کفش گیوه ملکی پیاده روی را انتخاب کنید که با نوع قوس شما سازگار باشد. به طور کلی، پاهای شما به یکی از سه دسته تقسیم می شوند:

پا با قوس خنثی پاهای شما نه قوس مشخصی دارند و نه خیلی صاف هستند. به دنبال کفش گیوه هایی با کفی سفت باشید، آخری صاف تا نیمه خمیده – آخرین به شکل زیره و الگوی استفاده شده برای ساخت کفش گیوه اشاره دارد و پایداری متوسط ​​در پشت پا.

قوس کم یا کف پای صاف. قوس کف پا یا صافی کف پا می تواند به استرس عضلانی و مشکلات مفصلی در برخی افراد کمک کند، اگرچه هیچ ارتباط مستقیمی وجود ندارد. اگر کف پاهای خیلی صافی دارید، به دنبال کفش گیوه پیاده روی با انتهای مناسب و کنترل حرکتی باشید تا به تثبیت پاهایتان کمک کند.

پاهای قوس دار بالا. قوس‌های بلند می‌توانند به مفاصل و ماهیچه‌های شما فشار بیاورند، زیرا پاهای شما ممکن است به خوبی ضربه را جذب نکنند، به خصوص اگر فعالیت‌های ضربه‌ای زیادی روی پاهای خود انجام دهید یا پرش کنید.

کفش

به دنبال بالشتک خوب برای جبران کمبود طبیعی جذب ضربه باشید. آخرین خمیده نیز می تواند در برخی موارد مفید باشد.

اگر مطمئن نیستید چه نوع پایی دارید، پای خود را در آب قرار دهید و روی یک تکه مقوا قدم بگذارید. ردپایی که گذاشتید را بررسی کنید. اگر می توانید قسمت اعظم ردپایی را ببینید، احتمالاً قوس کم دارید. اگر بتوانید خیلی کم ببینید، احتمالاً قدشان بلند است.

همچنین می‌توانید به کفش‌های قدیمی‌تان برای سرنخ‌هایی در مورد شکل پایتان نگاه کنید. هنگام خرید کفش‌های جدید، کفش‌های پیاده‌روی قدیمی‌تان را با خود بیاورید  اکثر کفش‌داران حرفه‌ای می‌توانند بر اساس نحوه پوشیدن کفش‌های قدیمی‌تان به شما توصیه کنند که چه چیزی بخرید.

کفش گیوه هایی را بخرید که به بهترین وجه برای شما مناسب هستند، بهترین کفش گیوه های طراحی شده در جهان اگر مناسب شما نباشند، کارایی ندارند. در اینجا چند نکته برای یافتن بهترین جفت کفش گیوه پیاده روی آورده شده است.

همان جوراب هایی را که هنگام راه رفتن می پوشید بپوشید یا جوراب ها را با خود به فروشگاه ببرید. بعد از مدتی راه رفتن یا دیرتر در روز که پاهایتان بزرگتر شده اند، کفش گیوه بخرید.