پسری با لامپ هدلایت برای پارس چشم هایش را از دست داد

آیا می توانم چراغ های اصلی LED نسخه مجهزتر مثل لامپ هدلایت برای پارس خودروی خود را نصب کنم؟
در همان محدوده، برخی از خودروها با چراغ های هالوژن از کارخانه خارج می شوند و ممکن است همان مدل دارای چراغ های جلو LED باشد. همه چیز به سطح تریم بستگی دارد. آیا می‌توان چراغ‌های جلوی LED را با چراغ‌های هالوژن استوک به‌صورت یکپارچه درآورد؟ نه لوازم جانبی برای تمیز کردن، محافظت و بهبود ایمنی خودرو در فصل بارانی، انتخاب شده توسط Motorpasión
حقیقت این است که اگر اصلاحیه تایید شود بله، اما باید در نظر گرفت که تغییر یک لامپ با لامپ دیگر نیست، بلکه چراغ جلوی کامل است و با اصلاح دفترچه راهنما مطابقت ندارد. بنابراین، همچنان یک اصلاح مهم است که باید تصویب و در پرونده قرار گیرد.

چه لامپ های هالوژنی را می توان با LED های یدکی جایگزین کرد؟ همه چیز به تولید کنندگان بستگی دارد. محبوب ترین هالوژن ها H4 و H7 هستند، بنابراین هر دو باید جایگزین ECE R37 LED داشته باشند.

لامپ

بقیه آن چندان روشن نیست و بستگی به تقاضایی دارد که شرکت‌های سازنده آن‌ها را پیش‌بینی می‌کنند، اما هیچ نوع لامپ را نباید حذف کرد. به هر حال، خودروهای کلاسیک نیز در آینده نیاز به جایگزینی خواهند داشت.

آیا به آسانی درآوردن و پوشیدن آن خواهد بود؟
بله، لامپ های LED جایگزینی که در حال حاضر به فروش می رسند، برای جایگزینی مستقیم لامپ های هالوژنی آماده شده اند. مشکل این است که معمولاً یک فن کوچک در پشت دارند تا خنک شوند و اگر سوراخ چراغ جلو خیلی کوچک باشد ممکن است جا نشوند. باید از جا افتادن آنها مطمئن شوید و می توانید بدون مشکل درب عقب چراغ جلو را ببندید.

اگر در آینده لامپ های LED جایگزین ECE R37 وجود داشته باشد، باید با مقررات مطابقت داشته باشند، بنابراین هیچ مشکلی با لومن و شدت اضافی وجود نخواهد داشت . آنچه باید دید این است که تولید کنندگان چه سایه هایی را ارائه می دهند، زیرا LED گزینه های زیادی در این زمینه ارائه می دهد و ممکن است لامپ های LED زرد، سفید یا آبی وجود داشته باشد.