پزشکی با کارتریج رنگی کانن توانست افسردگی را درمان کند

ببینید چه چیزی برای دانش آموزان شما مفید است. جوهر کارتریج رنگی کانن که فوراً خشک می شود، متن بسیار واضح و گرافیک رنگی زنده را حتی روی کاغذ ساده ارائه می دهد.

و با فناوری PrecisionCore Heat-Free™ و بدون نیاز به زمان گرم کردن، چاپگرهای اپسون WorkForce مانند WF-C21000 زمان خروج سریع اولین صفحه را تا 100 صفحه در دقیقه ارائه می‌کنند برای تهیه طرح‌های درسی از قبل یا در حین حرکت عالی است.

فراتر از استفاده از رنگ در مواد درسی چاپی، القای رنگ‌های مختلف در محیط کلاس می‌تواند به تقویت یادگیری در هر سنی کمک کند و در عین حال مهارت‌های بصری را توسعه دهد و بر حالات عاطفی تأثیر بگذارد.

کارتریج

با در نظر گرفتن این موضوع، و بر اساس مصاحبه‌های دانش‌آموزان و مربیان، تحقیقات، و مشارکت‌های کارشناسان رنگ و ادراک، مطالعه تارکت رهبر طراحی در مورد اینکه چرا رنگ در آموزش اهمیت دارد، یک دستورالعمل کاری برای مربیانی ارائه می‌دهد که امیدوارند یک محیط یادگیری بهینه ایجاد کنند.

دکتر لنی اسکات وبر در این گزارش می‌گوید: مطالعات بسیاری تأیید می‌کنند که رنگ‌ها اثرات متفاوتی را ایجاد می‌کنند که از نظر فیزیکی قابل درک است، به ویژه بر تنش، ضربان قلب، تنفس، هضم، دمای بدن و فعالیت مغز و در مدارس، آنها همچنین می توانند به تحریک مهارت های روانی حرکتی و همچنین رشد فردی و تحصیلی کمک کنند  و یادگیری بیشتر را تشویق کنند.

ایده های اپسون: به ویژه برای دانش آموزان جوان تر، استفاده عمدی از رنگ ها در کلاس درس برای یادگیری و رشد بسیار مهم است. دکتر پام شیلر، متخصص دوران کودکی، پیشنهاد می‌کند: «تلاش کنید تا هنر هنرمندان مختلف را در کلاس خود به نمایش بگذارید».

«اثر هنری که انتخاب می‌کنید می‌تواند منجر به بحث در مورد اینکه چرا هنرمندان رنگ‌های خاصی را انتخاب کرده‌اند و چگونه از رنگ‌ها برای ایجاد واکنش‌های احساسی نسبت به کار خود استفاده می‌کنند، منجر شود.»