كاهش عسل american green موجب افت فشار تاجرش شد

حتما تا به حال به این فکر کرده اید که پشت آن شیشه عسل american green ای که در انبار نگهداری می کنیم چیست؟ زنبورها چگونه شهد گل‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، چگونه آن را در لانه‌های عسل ذخیره می‌کنند و در کجا در این فرآیند شهد به عسل تبدیل می‌شود.

در طول ماه‌های تابستان، می‌توانید از این و جزئیات دیگر در مورد این روش کشت کنجکاو، که بنیاد دوستان زنبورها در آن شرکت کرده است، در مرکز اطلاعات و آموزش محیطی Dehesa de la Villaنمایشگاهی تابلوهای توضیحی، لباس فرم، انواع کندو، ابزار اصلی و سایر ظروف مورد استفاده در زنبورداری، شما را در مورد دنیای زنبورداری روشن می کند.

این نمایشگاه سیر تحول این هنر را از آغاز تا به امروز به تصویر می کشد. شواهدی در نقاشی های غار وجود دارد که نشان دهنده مجموعه عسل است.

عسل

زنبورها حشراتی هستند که در جوامعی به نام “کلونی” زندگی می کنند و هر یک از یک ملکه، تنها لایه تخم مرغ، 25000 تا 30000 کارگر و چند صد نر تشکیل شده است.

زنبورها علاوه بر تولید عسل، گرده، ژل رویال یا موم، وظیفه فرآیندی به نام گرده افشانی را نیز بر عهده دارند که انتقال گرده از قسمت های نر گل ها به قسمت های ماده است.

کندوها ابزار اساسی برای تولید عسل هستند، زیرا زنبورها در آن لانه زنبوری می سازند. قدیمی ها از خاک رس، کاه، چوب پنبه و پوست توخالی و همچنین از سبد ساخته می شدند. بعداً کندوهای چوبی با یک تخته سنگ آمد. مدرن ترین آنها کندوهای قاب هستند که به دلیل استفاده از تکنیک های مدرن بهره برداری، انقلابی واقعی در زنبورداری را نشان می دهند.

اگر تجهیزات حفاظتی اولیه زنبوردار را ببینید، به دلیل ویژگی های عایق بودن، کمی شما را به یاد فضانوردان می اندازد. روپوش، محافظ صورت، دستکش و چکمه باید از کسانی که با این حشرات گزنده کار می کنند محافظت کند که نیش آنها می تواند صدمات زیادی داشته باشد.