فروشگاه تخفیف دار چیپس میوه مدرسه اروپایی در معرض خطر موثر

از آنجایی که مصرف‌کنندگانی که در سوپرمارکت‌های معمولی خرید می‌کنند، نسبت به مصرف‌کنندگانی که در فروشگاه‌های تخفیف‌دار خرید می‌کنند، درآمد بالاتر و تحصیلات بهتری دارند، همانطور که به طور غیرمستقیم با کشش قیمتی بالاتر تقاضا که مشخصه گروه دوم فروشگاه‌ها است، مستند شده است.

نتایج ما نشان می‌دهد که کمپین میوه مدرسه اروپایی اجرا شده در شهر رم مصرف غذاهای ناسالم را در زیر گروهی از جمعیتی که کمتر در معرض مشکلات اضافه وزن و چاقی قرار دارند، محدود کرده است، اما بر روی گروه فرعی بیشتر در معرض خطر موثر نبوده است.

اگر اثرات چیپس میوه خشک شناسایی‌شده توسط رویکرد تجربی ما جعلی بودند و واقعاً تأثیر علی کمپین «میوه مدرسه» را منعکس نمی‌کردند، باید تأثیرات مشابهی را روی محصولات غیرمرتبط پیدا کنیم.

نتیجه می گیریم که تخمین های چیپس میوه ما بعید به نظر می رسد که اثرات جعلی را ثبت کنند.

با این حال، در یک آزمایش دارونما با استفاده از فروش قهوه و مواد شوینده مایع، که بعید است تحت تأثیر کمپین قرار گیرند، هیچ اثر آماری معنی‌داری از درمان هم در نمونه کامل و هم در زیر گروه‌های فروشگاه‌های معمولی و تخفیف‌دار پیدا نکردیم.

با این حال، در عین حال، از آنجایی که داده‌های چیپس میوه استوایی ما اطلاعاتی در مورد رژیم غذایی گروهی از کودکانی که هدف این سیاست قرار گرفته‌اند ندارد، نتایج ما باید با احتیاط انجام شود.

حتی اگر رابطه تنگاتنگی بین  چیپس میوه نارنگی که کودکان می‌خورند و آنچه والدینشان می‌خرند وجود داشته باشد، نمی‌توانیم کاملاً رد کنیم که کودکان هدف الگوهای مصرف متفاوتی با آنچه در داده‌های ما در مورد فروش سوپرمارکت نشان می‌دهد، دارند.

انتظار می‌رود این سیاست‌ها بر رفتار تأثیر بگذارند، زیرا آگاهی و دانش در مورد پیامدهای سلامتی عادات غذایی را افزایش می‌دهند.

  • منابع:
    1. More apples fewer chips? The effect of school fruit schemes on the consumption of junk food
  • تبلیغات: 
    1. قاتل بین المللی بعد از مصرف نبات زعفرانی از پا افتاد و دستگیر شد
    2. با استفاده از پوشاک می توانید قرمه سبزی درست کنید
    3. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی
    4. معتبرترین سایت خرید پکیج امیر شریفی با کمترین قیمت