شوینده لایسلی که موجب جدایی دو زوج جوان شد

هنگامی که شخصی از محصولات شوینده لایسل در قالب ژل استفاده می کند ، روال معمول آنها به این صورت است: دست های خود را با آب و صابون بشویید، آبکشی کنید، صورت را مرطوب کنید، ژل را بمالید، مالش دهید و سپس آبکشی کنید. خوب، به نظر می رسد که این ژست که خیلی طبیعی به نظر می رسد واقعاً درست نیست.

اگر ژل را روی صورت بمالیم و منتظر بمانیم تا زمانی که آن را ماساژ می‌دهیم، کف کند، ظرفیت کشش پاک‌کننده را کاهش می‌دهیم، به این معنی که تمایل داریم بیش از مقدار مناسب از محصول استفاده کنیم و کمتر از آن را تمیز کنیم. راکل گونزالس، مدیر آموزش Perricone MD توضیح می دهد.

کارشناسان کاربرد صحیح استفاده از محصولات پاک کننده کف کننده را توضیح می دهند به لطف Pure Skincare. نکته کلیدی این است که «برای مرطوب کردن دست‌ها، ژل را روی آن‌ها بریزید، بمالید و وقتی کف کافی بود، روی صورت بمالید و ماساژ دهید.

شوینده

این واقعیت که فوم از قبل تشکیل شده است، ظرفیت کشش و ضدعفونی ژل را افزایش می‌دهد و به پاک کردن کامل آرایش و حذف راحت‌تر باقی‌مانده‌های سرسخت‌تر مانند آلودگی یا محصولات مقاوم‌تر در برابر آفتاب کمک می‌کند. مدیر آموزش همکاران آروماتراپی

مراحل صحیح چیست؟
ابتدا با دست های تمیز و مرطوب، ژل را روی آن ها بمالید. سپس با دستان خود ماساژ دهید تا کف کند و در جهت رو به بالا و دایره ای به صورت بمالید. در نهایت با آب گرم، در دمای 30 درجه بردارید.

کارشناسان تصریح می کنند که این روش فقط برای کف کردن محصولات تمیز کننده است. در صورتی که یک مومیایی بر پایه روغن باشد، «می‌توانیم آن را مستقیماً روی صورت کار کنیم. اما می افزاید: همیشه بهتر است کار را با کف دست و نوک انگشتان شروع کنید تا گرم شده و بافت مورد نظر را به دست آورند.

هنگام انتخاب یک پاک کننده خوب، مهم است که علاوه بر تمیز کردن بدون خشک کردن، موادی با فواید ضد پیری، لایه برداری یا تسکین دهنده داشته باشد . به عنوان مثال، هنگامی که یک پاک کننده غنی از ویتامین C است، به پوست کمک می کنیم تا “درخشندگی بیشتری داشته باشد، رنگ را یکدست کند و لکه ها را کاهش دهد”. یکی از تولیدکنندگانی که این مزایا را ارائه می کند، پاک کننده روشن کننده مرکبات، از Perricone MD است.