سنگ گرانیت درجه یک که شب ها به صورت مخمل در می آید

سنگ گرانیت درجه یک، سنگ آذرین نفوذی با دانه درشت یا متوسط ​​که غنی از کوارتز و فلدسپات است. این سنگ متداول ترین سنگ پلوتونیک پوسته زمین است که از سرد شدن ماگما (مذاب سیلیکات) در عمق تشکیل می شود.

درباره استفاده از طیف‌سنجی پرتو گاما برای شناسایی معدنی که منبع گرانیت یافت شده در خرابه‌های روم باستان بود، بیاموزید.تمام ویدیوهای این مقاله را ببینید
به دلیل استفاده از آن به عنوان سنگ فرش و به عنوان سنگ ساختمانی، استخراج سنگ گرانیت، زمانی یک فعالیت صنعتی عمده بود. با این حال، به جز سنگ قبرها که تقاضای مستمری برای آنها وجود دارد، تولید فعلی گرانیت به بازار نوسانی برای مهار ساخت و ساز بزرگراه ها و روکش های مورد استفاده در روکش ساختمان های بزرگ صنعتی و تجاری اختصاص داده شده است.

اگر در اتاق نشیمن خود مانتوی شومینه ای دارید، استفاده از گرانیت می تواند آن را جذاب تر کند. یک شومینه معمولی می تواند به یک قطعه مرکزی تبدیل شود. همچنین، اگر می خواهید کفپوشی عالی داشته باشید که صاف و زیبا به نظر برسد.

سنگ

سپس از کاشی های گرانیتی برای آن استفاده کنید. رنگ های مختلف کاشی وجود دارد. این بهترین انتخاب برای افرادی است که مستعد آلرژی هستند زیرا مقاوم در برابر باکتری است. تمیز کردن بسیار آسان. جارو کردن و تمیز کردن منظم کفپوش را در شرایط عالی نگه می دارد.

استفاده از گرانیت برای رویه آشپزخانه، قفسه، میز و غیره آن را زیبا می کند. جدا از ظرافت، استحکام زیادی دارد و بادوام است. شیک به نظر می رسد و به راحتی تمیز می شود.

سینک های گرانیتی مانند سینک زیر کوه، حوض زاویه دار، و سینک مدرن یا پایه، حوضچه های گرانیتی مختلف موجود هستند. اینها در برابر آب مقاوم هستند و تعمیر و نگهداری نیز آسان است.

این مختصری در مورد استفاده از سنگ گرانیت بود . برای دانستن بیشتر در مورد کاربردهای گرانیت، BYJU’S – برنامه یادگیری را دانلود کنید.