درب ضد سرقت ماهوری که به عنوان گاوصندوق به کار گرفته شد

برای حمایت از سرمایه‌گذاری در درب ضد سرقت ماهور، توصیه می‌کنیم که مدارس پروتکل‌هایی را برای ایمن کردن درهای کلاس در شرایط اضطراری ایجاد کنند. سپس پروتکل ها باید به همه کارکنان مدرسه ابلاغ شود و در سطح منطقه اجرا شوند.

با این حال، ما معتقدیم که کارکنان مدرسه نمی توانند تنها افرادی باشند که در یک موقعیت فعال قادر به قفل کردن درب هستند. همه افراد در یک اتاق، از جمله دانش‌آموزان، باید بتوانند قفل درب را در مواقعی که احساس می‌کنند توسط موقعیتی تهدید می‌شوند، اجرا کنند.

قفل‌های نفوذی سریع از توانمندی همه افراد در یک اتاق با اجازه دادن به آنها برای قفل کردن درب از داخل اتاق پشتیبانی می‌کند. همیشه امکان استفاده نادرست از قفل وجود دارد. اجرای سیاست و پروتکل قوی برای اطمینان از وجود عواقب سوء استفاده لازم است.

با ایجاد یک برنامه آموزشی، مناطق مدرسه می توانند اطمینان حاصل کنند که همه کسانی که روزهای خود را در مدرسه می گذرانند می دانند چگونه مجموعه قفل نفوذی سریع را فعال کنند.

درب

کار کردن با این قفل ها ساده است و نیازی به دانش خاصی ندارد، با این حال، ما نمی توانیم فرض کنیم که همه می دانند چگونه از سخت افزار در شرایط اضطراری بدون آموزش استفاده کنند.

این تغییرات ساده در سخت‌افزار درب و سیاست‌ها و رویه‌های ناحیه مدرسه می‌تواند تضمین کند که دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان فرصت بهتری در برابر آسیب‌های احتمالی در طول یک تهدید محافظت می‌کنند.

در حالی که بسیاری از تأسیسات K-12 با محدودیت های بودجه ای روبرو هستند، قفل های سریع نفوذی راه حلی مقرون به صرفه هستند که باعث بهبود فوری وضعیت امنیتی می شوند و با استفاده ساده نصب آسانی دارند.

ساده ترین راه برای بهبود شرایط موجود و ایجاد قفل داخلی روی درهای کلاس، نصب قفل های سریع مکانیکی است. قفل‌های مزاحم سریع در هر دو عملکرد استوانه‌ای و مورتیز موجود هستند و وسیله‌ای مقرون‌به‌صرفه برای ارتقای سریع وضعیت امنیتی مدرسه فراهم می‌کنند. با این قفل ها یک دکمه قرمز رنگ در قسمت داخلی در فشار داده می شود و بلافاصله درب را می بندد.

این اجازه می دهد تا درب بدون استفاده از کلید قفل شود و معلم مجبور نیست برای محکم کردن درب از کلاس خارج شود. خروج آزاد همیشه حفظ می شود و دسترسی از سمت بیرونی به کلید برنجی نیاز دارد زمانی که فضای داخلی در حالت قفل است.