دختری با پوشیدن هودی پشمی خرگوشی در تابستان سکته کرد

البته همه هودی پشمی خرگوشی زنانه یکسان نیستند، اما یک نکته اساسی وجود دارد که نمی‌توان از آن غافل شد تا بتوانیم آن‌ها را اینطور در نظر بگیریم: لبه‌های لباس همیشه از کمر فراتر رفته و کمی پشت زن را می‌پوشاند.

از آنجایی که این ناحیه از بدن محافظت‌تر و گرم‌تر است، این لباس‌ها معمولاً لباس‌های پاییز و زمستان هستند، بر خلاف ژاکت‌های کوتاه فوق‌الذکر که بیشتر برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند و در بسیاری از موارد پوست را در معرض دید قرار می‌دهند.

مهم است که سویشرت‌های بلند زنانه را با سویشرت‌های سایز بزرگ اشتباه نگیریم، که اخیراً مقاله خود را نیز به آن اختصاص داده‌ایم: اینها دو مفهوم متفاوت هستند، زیرا لباس‌های به اصطلاح سایز بزرگ ظاهر مربوط به سایز بزرگ‌تر را نشان می‌دهند، که به معنای یک برش گسترده تر در قسمت های خاصی از لباس با این حال، همه سویشرت‌های بلند تناسب گشاد ندارند: در واقع، بسیاری از آن‌ها بالای کمر آویزان می‌شوند اما کمی از قسمت بالای ران‌ها فشرده می‌شوند.

هودی

لبه های هودی های بلند بارزترین جزئیات این نوع سویشرت ها است و می تواند از یکی به دیگری تغییر کند. به عنوان مثال، در برخی از مدل ها دارای یک نوار الاستیک، کم و بیش پهن است که امکان جلوه ای تنگ، تقریباً به سبک یک لباس اسپرت را فراهم می کند.

اما در موارد دیگر، باس در خون بریده می شود که هوای سرکش، جوان و شل می دهد. گزینه دیگر شکاف های کناری است که با شروع از کمر، احساس راحتی را بسیار افزایش می دهد.

برخی نیز به نوبه خود، روی ژاکت ژاکتی شرط بندی می کنند، یعنی با باز شدن زیپ در جلو. از سوی دیگر، برخی دیگر یقه‌های اصلی دارند، با طراحی یقه V و سوراخ‌هایی که یک بند کشی از میان آنها می‌چرخد. از نظر زیبایی، در مورد پیچیده ترین مدل ها، می توانید مدل های ساده، چاپ (به طور عمده راه راه، هندسی یا استتاری، همانطور که بسیار شیک است) یا جزئیات در نقش برجسته، مانند کاربردهای دوخته شده، ناودانی ها یا منبت ها را پیدا کنید.

و وقتی نوبت به ترکیب این هودی های بلند زنانه می رسد، همه پیشنهادات را در کاتالوگ آنلاین ما پیدا خواهید کرد. شلوارهای اسکینی همیشه خوب به نظر می رسند ، مخصوصاً در مدل هایی که لبه های کش دار و تنگ دارند. شلوار جین یک کارت وحشی واقعی است که تقریباً با هر ژاکت زنانه ، لاغر و یا هر برش دیگری کاملاً مناسب است.