جهش رشد فرزندانشان در تعطیلات تابستانی ممکن است

اگر والدین قبلاً بررسی نکرده باشند، ظروف آرکوپال فرانسه جهش رشد فرزندانشان در تعطیلات تابستانی ممکن است به این معنی باشد که کفش های مدرسه سال گذشته نیاز به ارتقا دارند.

کودکان می توانند مبل سبز بیش از هشت ساعت در روز را در کفش های مدرسه خود بگذرانند و تناسب مناسب برای کاهش خطر آسیب و درد در بدن در حال رشد آنها ضروری است رودو ماکویانا، متخصص پا و کودکان گفت که والدین باید هر سه تا چهار ماه یکبار تناسب کفش کودکان خود را بررسی کنند او گفت: «مراسم سالانه فقط خرید کفش در ماه ژانویه می تواند مضر باشد.

کفش

پاهای بچه‌ها آراداک می‌تواند دو برابر (اندازه) در سال رشد کند. در سنین دبستان، پای بچه‌ها اغلب رشد می‌کند.» رشد پاها معمولاً در سنین 14 و 15 سالگی متوقف می‌شود، اگرچه نوجوانان مسن‌تر می‌توانند سایز کفش را بالا ببرند.

خانم ماکویانا گفت که کودکانی را با انواع مختلف پا درد به دلیل پوشیدن کفش نامناسب دیده است او گفت که دختران جوانی که هنوز به بلوغ نرسیده اند، به ویژه آسیب پذیر بودند، زیرا تراکم استخوان کمتری داشتند.

“بچه ها کفش بچه گانه تمایل دارند کاملاً فعال باشند، بنابراین آسیب ها چیزی است که باید در مورد آن فکر کنید؛ آنها می توانند پاهای خود را چرخانده و به خود آسیب برسانند.”

صدمات جدی تری مانند بیماری Sever – التهاب صفحه رشد که باعث درد پاشنه پا می شود در کودکان بسیار فعال کاملاً رایج است به گفته دکتر براون، کفش‌های دارای نوار چسب یا بند بالا بهتر از کفش‌های لیز هستند که فقط باید گاهی اوقات پوشیده شوند.

او گفت که هزینه نیز باید مورد توجه قرار گیرد «هرچه بیشتر در کفش‌های مدرسه پرداخت کنید، به این معنی است که معمولاً ویژگی‌های بیشتری در کفش دریافت می‌کنید

 

  • منابع:
    1. How to buy good school shoes and protect your kids’ feet and reduce injuries
  • تبلیغات: 
    1. دمپایی ویژه متولدین ماه ها رسید!
    2. 2داشمندی که به کره مریخ رفتند!
    3. میز مدیریت که سمساری را پولدار کرد!
    4. مبل سه نفره تختخواب شو