ترکیدن لوله آب ساختمان موجب طلاق دو زوج جوان ایتالیایی شد

تنها 5 درصد از مستعمرات از طریق پشت سر هم و با لوله آب ساختمان در گومز پالاسیو سرو می شوند. Sideapa جمعیت gomezpalatina 34 چاه برای جمعیت بیش از 300 هزار نفر باقی خواهد ماند.

بدون شک در آینده نه تنها در مکزیک بلکه در جهان آب در شرف تمام شدن است و به همین دلیل یافتن راه حل یا علل کمبود ضروری است تا دچار بحران شدیدی نشویم که در نووو لئون رخ می دهد.

آموزش تغییر در مدل‌های مصرف و سبک زندگی مانند تصفیه فاضلاب برای مناسب‌سازی برای آبیاری کشاورزی یا پارک‌ها و باغ‌ها ضروری است، زیرا هدر رفتن این منبع ارزشمند با استفاده از آب آشامیدنی مایع برای شستشو ادامه دارد. ماشین ها و حتی پیاده روها با شلنگ.

همچنین کمبود آب، تصور عمومی از ارزش آب را تغییر خواهد داد، زیرا در آینده گنجینه ای گرانبها محسوب می شود که حتی می تواند به دلیل اختلافش باعث بی ثباتی شود.

لوله

مدیر این عملیات گفت: تاکنون 33 حلقه چاه در حال بهره برداری و یک حلقه چاه دیگر که در Transporte IV حفاری شده است را به جامعه گومزپالاتینا ارائه می دهد که تنها فاقد تاسیسات برقی و اتصال متقابل است تا بتواند در شبکه سیدیاپا گنجانده شود. بدن، هکتور تورس لیون.

شاید در گومز پالاسیو در برخی از مناطق در توزیع جغرافیایی آب نابرابری برای ارضای نیازهای فیزیولوژیکی، بهداشت یا صرفاً برای بقا وجود داشته باشد و به این معنا، مدیر سیدیاپا اظهار داشت:

5 درصد محله ها از طریق لوله کشی آب شرب توسط سیدیاپا تامین می شود. سیده‌پا به 248 محله خدمات رسانی می‌کند و تنها 5 درصد از ثبت‌شده توسط 12 محله نشان داده می‌شود که در یک سیستم پشت سر هم یا خدماتی با لوله‌ها قرار دارند، یا به دلیل فشار کم، زیرا در حاشیه، دور از چاه‌ها، پمپ‌های مجدد یا مخازن ذخیره‌سازی قرار دارند.

او در همان زمان فرض کرد که پروژه آب سالم برای لا لاگونا، مراقبت همه جانبه از این مستعمرات را پس از مشاهده کمبودهای آنها در نظر می گیرد. او گفت که کمپین “Todos a Cuidar el Agua” که Sideapa از طریق شبکه های اجتماعی خود اجرا می کند، در بخش های تجاری و آموزشی نفوذ کرده است.