ترشی سیر مروارید بدری که موجب افزایش قد می شود

ترشی سیر مروارید بدر، پخته شده در سرکه:
150 گرم سیر کامل
1/2 لیتر آب
1 قاشق غذاخوری نمک
همه مواد را روی آتش می گذاریم و می گذاریم به جوش بیاید. سیر را به مدت 3 یا 4 دقیقه بپزید. (بسته به بزرگ یا کوچکتر بودن آنها) و آب پخت را دور بریزید. بگذارید سرد شوند و در ماریناد نگه دارید. بعد از 40 ساعت می توان آنها را مصرف کرد اما در طول روز طعم آنها را به دست می آورد و می توان آنها را برای چند هفته در ماریناد در یخچال نگهداری کرد.

300 گرم سیر پوست کنده و کامل. برگ بو، آویشن، 2 حبه، 1 لیوان سرکه ملایم (150 میلی لیتر) و به همان مقدار آب، دانه فلفل، 1 قاشق چایخوری نمک و یک قاشق چایخوری شکر، جعفری خرد شده.

ترشی
سیر را به مدت 3 دقیقه در آب بجوشانید. آنها را بیرون می آوریم، تازه می کنیم و رزرو می کنیم. تمام مواد ماریناد را روی آتش می گذاریم و وقتی جوش آمد سیر پخته شده را اضافه می کنیم. بعد از یک دقیقه از روی حرارت بردارید و بگذارید همه چیز با هم خنک شود. آن را در ظرف دربسته نگهداری می کنیم و قبل از مصرف چند روز استراحت می دهیم.

مدت زیادی به این صورت نگهداری می شوند، اما می توانید آنها را در شیشه های استریل شده نیز قرار دهید و برای نگهداری آنها به مدت 15 یا 20 دقیقه در بین ماری بپزید.

با این دستور سیر ترشی می توانید سبزیجات دیگر، گل کلم، هویج خرد شده، پیاز فرانسوی را نیز درست کنید… هم در دستور اول و هم در دستور دوم فقط باید سبزیجاتی را که می چینید با سیر کنار هم قرار دهید و مراحل پخت را دنبال کنید. پیچیدگی.

یکی دیگر از ترفندهای موثر برای حفظ سیر پوست کنده، تهیه آب نمک با آن است. این نوع کنسرو بسیار شبیه ترشی است، اما شامل سرکه نمی شود. اگر آب نمک تهیه می کنید، می توانید با افزودن گیاهان معطر و ادویه جات ترشی جات، مهر آشپزی خود را نیز به آن اضافه کنید.