استفاده از شامپو صحت در صنعت رنگسازی

در نحوه استفاده صحیح از شامپو صحت  فرقی نمی کند صاف باشد یا مجعد، رنگی یا طبیعی باشد: اولین قدم برای داشتن موهایی سالم، درخشان و لطیف، شستن صحیح آن است.

ما به شما خواهیم گفت که با استفاده از چه نکات و ترفندهایی می توانید موهای خود را در هنگام شستن موهایتان کمترین فشار دهید و حتی در هنگام شستن موهایتان مراقبت کاملی از آن داشته باشید.

به طور کلی: شامپوهای ما فوق العاده مقرون به صرفه هستند – معمولاً مقدار بسیار کمی برای شستشو کافی است. قبل از اینکه شامپو را روی موهای مرطوب پخش کنید، ابتدا باید آن را در کف دست خود قرار دهید و برای مدت کوتاهی کف کنید.

شامپو

این مزیت را دارد که می تواند بهتر و راحت تر در مو پخش شود. ضمناً: اگر شامپو بیشتری استفاده کنید موهایتان تمیزتر نمی شود، کاملا برعکس – اگر شامپو را کم استفاده کنید، می توانید بعد از آن بهتر آن را بشویید و از باقی ماندن باقی مانده در موها جلوگیری کنید.

راستی:به عنوان یک قاعده، اگر شامپو خود را عمدتاً روی ریشه ها بمالید، کافی است، زیرا هنگام شستشو به طور خودکار به طول و نوک می رسد. فقط مطمئن شوید که به همه نواحی، از جمله پشت سر و موهای ریز درست در پایه، دسترسی دارید.

هنگام تعیین مقدار نرم کننده باید طول موهای خود را در نظر بگیرید: برای موهایی که تا شانه می رسد باید مقداری به اندازه گردو استفاده کنید، برای موهای تا چانه حدود نصف کافی است. هر بار که موهای خود را می شویید، نرم کننده را در یک سوم پایینی موهای خود قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که ریشه ها سنگین نمی شوند.

آیا مراقبتی را می خواهید که از پوست سر حساس شما محافظت کند و در عین حال طول ها را ترمیم کند؟
سپس ترکیبی از شامپو ملایم حساس به پوست سر ما که پوست سر شما را متعادل می کند و نرم کننده ترمیم کننده ساختار عمیق که موهای شما را بازسازی و تقویت می کند.