استفاده از آلو زرد خورشتی در سوئیس ممنوع اعلام شد

آلو زرد خورشتی را می توان به صورت خام و پخته و در انواع غذاها از پیش غذا گرفته تا دسر مصرف کرد. آنها را می توان کبابی، پخت، در مربا، بستنی، پوره، یا در سس و سس سالاد، همچنین در تهیه کیک، تارت، کلوچه و غیره استفاده کرد.

آنها حتی برای طعم دادن به لیکورهایی مانند براندی آلو زرد استفاده می شوند. علاوه بر این، به دلیل فاسد شدنی بودن، برای کنسرو کردن و تهیه مربا و کنسرو بسیار محبوب هستند.

آلو زردهای تازه در بخش های تولید سوپرمارکت ها و بازارهای کشاورزان موجود است. اکثر آلو زردهای تازه در حالی که هنوز سفت هستند برای کاهش آسیب ناشی از حمل و نقل چیده می شوند.

هنگام خرید آلو زرد، میوه های خیلی سبز بخرید و از میوه های کبود یا نرم خودداری کنید.

آلو

آلو زرد سبز در صورتی که در دمای اتاق در کیسه کاغذی و دور از نور خورشید قرار گیرد به رسیدن ادامه خواهد داد. به طور مکرر پیشرفت رسیدن را بررسی کنید، زیرا آنها به سرعت خراب می شوند.

پس از رسیدن، آنها را چند روز در یخچال نگهداری کنید و زمانی که آنها را نگهداری می کنید، آنها را روی هم قرار ندهید زیرا به راحتی کبود می شوند. آلو زرد خشک باید در یخچال نگهداری شود، جایی که تا 6 ماه ماندگاری دارد.

آلو زرد میوه ای است که از نظر ظاهری شبیه هلو است، اما بسیار کوچکتر، رنگ زرد کم رنگ یا نارنجی دارد که با سایه های قرمز رنگ آمیزی شده است. تفاله آن دارای قوامی است که چندان گوشتی نیست و با رسیدن میوه به مرحله رسیدگی، بافت آن آردی و فیبری است. به صورت تازه و در محصولات صنعتی مانند مربا و شربت مصرف می شود.

این میوه با داشتن غلظت فوق‌العاده ویتامین C مشخص می‌شود. خوردن 5 عدد آلو زرد در روز 20 درصد از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین C (60 میلی‌گرم در روز) را تامین می‌کند که بر فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف در بدن تأثیر می‌گذارد، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و عمل می‌کند. در سرکوب تشکیل نیتروزامین در روده.