ازدواج دختر تايلندي با گياه آپارتمانی به ثبت رسيد

در واقع، قرار دادن یک گیاه آپارتمانی در اتاق خواب می تواند به ما کمک کند تا علاوه بر اینکه رویاها را به رنگ سبز بپیچیم، یک اثر واحه در برابر استرس ایجاد کنیم.

و گیاهان اتاق خواب فواید دیگری نیز دارند: اگرچه تأثیر آنها محدود است ، اما طبق تحقیقات ناسا می توانند به ما کمک کنند تا حدودی هوای سالم تر و تمیزتری تنفس کنیم و برخی از ذرات فرار را از هوا حذف کنند.

اما آیا خوابیدن با گیاهان خطرناک نبود؟ یا اسطوره است؟
بارها و بارها شنیده ایم: “خوابیدن با گیاهان اکسیژن را از ما می گیرد”. اما این شایعه پرطرفدار باید کمرنگ باشد. گیاهان غذای خود را از نور خورشید، آب و CO2 تهیه می کنند (ما آن را فتوسنتز می نامیم). در شب در اتاق خواب یا در هر موقعیت دیگری بدون نور خورشید، گیاهان فتوسنتز نمی کنند، اما نفس می کشند.

گیاه

و آنها اکسیژن را جذب می کنند، درست است! اما بیایید توضیح دهیم: زیرا اکسیژنی که گیاهان هنگام تنفس جذب می کنند به طور قابل توجهی کمتر از آنچه ما انسان ها نیاز داریم است.

اگر به ناسا و محاسبات آنها برگردیم، متوجه می شویم که در طول هر شب، انسان ها می توانند بین 2 تا 3 درصد از اکسیژن اتاق را مصرف کنند . در حالی که گیاهی که ما را همراهی می کند به سختی 0.1٪ استفاده می کند! نتیجه‌گیری: اگر خوابیدن با یک یا چند گیاه واقعاً خطرناک بود، استفاده از تخت مشترک با فرد دیگری به معنای خفگی است.

در حد اعتدال و تا زمانی که اتاق را به یک جنگل شهری تبدیل نکنیم ، که به مشکلات دیگری مانند کپک، دیوارهای مرطوب، گرد و غبار یا کنه ها اشاره دارد، خواب با گیاهان بی خطر است. تصریح کرد: اگر می خواهیم هوای تازه نفس بکشیم، پنجره ها را باز کنیم. و اگر چیزی که به دنبال آن هستیم قرار دادن تکه ای از طبیعت در اتاق خواب است، می توانیم با یکی از این ده گیاه شروع کنیم.