آموزش چرم دوزی با استفاده از چرم مصنوعی!

آتلیه چرم آمبلارد مدرسه ای برای یادگیری تکنیک های چرم کاری سنتی است که توسط بئاتریس آمبلارد – صاحب بوتیک و کارگاه آوریل در پاریس اداره می شود. در این مدرسه، دانش آموزان نحوه کار با چرم را با استفاده از فرآیندهای سنتی و مبتنی بر ابزار دستی یاد خواهند گرفت.

این مدرسه یک ساله طراحی شده است و نه ماه اول کلاس ها به “آموزش زیر و بم کار با چرم منحصراً با دست” اختصاص دارد. سه ماه دیگر به یادگیری ماشین آلات پردازش چرم و نحوه استفاده از آن اختصاص دارد.

اندازه کلاس ها کوچک نگه داشته می شود – به 9 یا 10 صندلی در هر کلاس محدود می شود، بنابراین دوره ها می توانند به سرعت پر شوند. در حالی که برنامه درسی کامل برای یک سال کامل است، کلاس ها بر اساس ترم صورتحساب می شوند و هر کلاس به طور جداگانه سه ماه طول می کشد. کلاس ها به چهار گروه تقسیم می شوند:

مبتدی (3500 دلار). تمرکز این جلسات بر آموزش مهارت های کار با چرم با دست است. ابزارها در طول یک سری پروژه‌های چرمی فردی آموزش داده می‌شوند، زیرا دانش‌آموزان درک اولیه‌ای از نحوه کار با چرم ایجاد می‌کنند.
متوسط ​​(4000 دلار). در این کلاس ها، دانش آموزان شروع به حرکت به سمت پروژه های بزرگتر می کنند و در مورد تکنیک های ساخت کیف، دوخت و تکمیل یاد می گیرند.
پیشرفته (4500 دلار). کلاس های پیشرفته کارها و طراحی های پیچیده تری دارند. علاوه بر افزایش پیچیدگی طرح‌ها، دانش‌آموزان تکنیک‌های اسکی کردن با دست را یاد می‌گیرند و به توانایی خود در ساخت محصولات چرمی با دست اعتماد می‌کنند.
استاد (5000 دلار). این دوره بر اساس درس های نه ماهه قبلی از کلاس های قبلی است تا تکنیک های خیاطی ماشینی را به دانش آموزان آموزش دهد. تا پایان این دوره، دانش‌آموزان باید تمام مهارت‌هایی را که برای مونتاژ اجناس چرمی باکیفیت خود نیاز دارند، داشته باشند.

  • منابع:
    1. Get a Leather Craft Education: Amblard Leather Atelier
  • تبلیغات: 
    1. نمایندگی فروش اینترنتی ماهی تیلاپیا در ایران
    2. قیمت یونیت هیتر برقی | خرید و فروش یونیت هیتر بخار با کیفیت
    3. خرید ظروف مسی برای رستوران
    4. روغن شترمرغ داروخانه زیبایی در فروشگاه اینترنتی